ساخت اکانت فروشندگی در آمازون

در ابتدا به این  آدرس services.amazon.com وارد شوید.

در پایین این صفحه، به قسمت Start selling on amazon today وارد می شوید.

در قسمت چپ صفحه سایت به دنبال عبارت selling on amazon بگردید و بروی آن کلیک کنید.دقت کنید که این بخش مربوط به حالتی است که شما می خواهید به عنوان یک فروشنده معمولی در آمازون فعال باشید و هزینه ماهانه  دلاری فروشندگان حرفه ای را نپردازید.

زمانی که تعداد محصولات فروش شما بیش از ۴۰ عدد باشد به عنوان فروشنده حرفه ای در نظر گرفته می شوید و می توانید فروشندگی در آمازون را با سود بیشتر تجربه کنید.

با انتخاب Selling on Amazon به صفحه دیگری منتقل می شوید که برای فروش حرفه ای باید گزینه Sell as a Professional را انتخاب کنید و اگر میخواهید به صورت مبتدی شروع به کار نمایید (فروشنده تکی) باید روی گزینه Sell as an Individual کلیک کنید.

۵- در بخش بعدی باید روی دکمه Create a new account کلیک کنید و اطلاعات و پسورد را وارد و Next را بزنید.

در این قسمت نام شغل خود را وارد و تیک گزینه قوانین I Have read and accepted the terms and conditions of the را جهت پذیرفتن شرایط و قوانین در سایت آمازون تیک و سپس دکمه Next را بزنید.

اطلاعات کسب و کار و شماره تلفن خود را وارد کنید تا مشخص شود که شما ربات نیستید برای شما کد امنیتی ارسال خواهد شد که مشخص می کند شما یک فرد واقعی هستید تا در آمازون هویتتان تایید شود.

اکنون وقت واردکردن کارت اعتباری شما است تا آمازون بتواند درآمد های حاصل از فروش شما را برایتان واریز کند و هزینه های تبلیغات و یا هزینه های ثبت نام به عنوان یک فروشنده حرفه ای در آمازون را از شما کسر کند.

مراحل ثبت نام به انتها رسید، در صفحه بعد Two step verification نشان داده می شود که اعتبار سنجی دو مرحله ای است و برای محافظت از حساب کاربری باید فعال شود

اکنون به عنوان فروشنده می توانید فعالیت خود را شروع کنید.

برای ورود به صفحه فروشندگی وارد آدرس sellercentral.amazon.com شوید و در این بخش می توانید جزئیات مربوط به فروش خود را تنظیم نمایید.

بازدیدها: 243

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *